Thursday, October 13, 2011

A Pinterest Linky Party? I am so there!!

Yes, yes - it's been a couple of weeks.  I was planning on blogging tomorrow anyway.  But then I saw THIS.  A PINTEREST linky party?  I. could. die.




So the idea of the party?  Link up something you tried that was inspired by something you saw on Pinterest.  Well I'm telling you - I get all sorts of inspiration from Pinterest.  All. Day. Long.  Yeah, no problem in the inspiration department.  It's the motivation department that needs work.  You know, because a lot of hours can be spent being inspired.  Just sayin' - it takes some time.

So here's my pinterest story.  The inspiration:


So, instead of  "Liked it, Pinned it, Did it"...my story is more of a "Liked it, Pinned it, Tried it."

Yeah, this totally didn't work.  I followed the directions, sliced my pepper to the correct thickness per the instructions - cracked my eggs into the peppers.  And instead of these tidy, flower-like eggs in peppers, my result was more like, peppers in eggs.  The whites totally did not stay contained within the pepper rings.  They ran all over the bottom of the pan, and the result was just some pepper rings sitting in my pan of fried eggs.

I bet you didn't think I would be linking up a Pinterest fail,  did ya?

Hey - just keepin' it real.  So, I don't know if it's just me, I mean SOMEBODY must have done them right to have them posted to Pinterest, right?  So what do y'all think I did wrong?

10 comments:

Natalia Lynn said...

OH my gosh I love it! Seriously!! I am putting it on the blog next week - 'make sure you link up your pinterest fails too!' Thanks for linking, next time you'll get it for sure!

Natalia Lynn said...

oh and I think you should have a picture of the 'fail' just saying!

Mamarazzi said...

i have done this...the first time i tried it was a FAIL but the second egg worked. the difference was getting a good sticky sear on the pepper before adding the egg. the pepper was a little charred by the time the egg was done but i think it added to the flavor and i just served it cute side up.

i totally forgot about this delightful way to serve eggs...i am going to do it again soon!!

Just Jaime said...

man!! I hate when that happens and it seems to happen to me often! Too bad, it was so pretty!

MiMi said...

This crap happens to me ALL. THE. TIME. I think they dr'd the picture. But I love that you played! We gotta do this every week!! It will keep us motivated to make stuff!

Meri @ twofive365 said...

lol, I feel this way every single time I try to make Egg In a Holes for my kids. How do people get the egg to not leave the hole in the toast?! lol

Shawn said...

How cool are those!

STILLMAGNOLIA said...

I make hens in a nest using bread with eggs....very similar...I think your little flowers are precious.

FrouFrouBritches said...

Super cute idea! Sadly, I have no advice for you. I'm with you on the "great inspiration" though. My problem is lack of time!

Sare said...

I totally wondered if this would work. good to know!! Loves!!